сряда, 10 март 2010 г.

Suzuki GSX-R 600 K8

* Двигател: l/c, 16v, DOHC inline-four, 599cc
* Мощност: 126bhp (по данни на производителя)
* Сухо тегло: 163kg

Не беше отдавна моментът, когато бебето GSX-R получи своите последни козметични промени - на нас обаче фейслифтинга ни харесва и не мрънкаме поради честите промени. Ако целта на Сузуки е да се придаде на GSX-R600 свежарски вид за 2008, ние сме радостни, защото едно е сигурно, този път дизайнът на машината е зашеметяващ.

Какво, всъщност промениха Сузуки по новия Гиксер и колко по-добър е от стария? JP, в своя първи рипорт говореше предимно за перформънса на GSX-R600 - "Разликата между стария и новия Гиксер ми се стори минимална". От човек, чиято работа е да тества и да открива и най-малката разлика в настройките, това бе неочаквано изказване.

Със сигурност не можем да подминем новия стайлинг. Традиционно за GSX-R фамилията, 600-тката следва естетичните ъгли на своите по-големи братя и моделът 2008 г. наследява агресивния контур по дължина на шасито и завършека с тънка, аеродинамична опашка, в стил GSX-R1000. Въпреки, че на пръв поглед Гиксера изглежда доста прибран, всъщност той е най-"просторният" в този клас.

Сузки са направили повърхностна ревизия на двигателя и на горивната система. Те твърдят, че мощността на техния мотоциклет е 126 к.с. на вала, което отговаря на около 110 к.с. на задното колело.

Направени са промени и по окачването, както са добавени по-леки джанти, заедно с електронно контролиран демпфер. GSX-R600 никога не е бил труден за обяздване, но моделът от 2008 е супер стабилен и лесен за управление. Това вдъхва доверие и е приятно за каране както и на магистралата, така и на двупосочните пътища с повечко завои."Старият мотор имаше навка да се гмурка повече напред и да взима по-неефективно завоите, за разлика от новия." - коментира JP - Мислех, че новия мотор излиза директно с настройки за писта, но не е така...следователно има подобрен контрол в предницата, което води и до по-добри резултати на пистата.

Благодарение на новите накладки, при екстремно спиране, моторът се държи по-добре. Накладките са същите като при новата Хайабуса. Направете си сметка, щом са достатъчно добри за Бусата, как се усеща ефекта им върху лекият като перо 600 цц. Ненужно, но все пак да добавим, че новият слипер (приплъзващ) съединител, спомага усезаемо за удържането на задницата.

Гикесрът остава сериозен претендент в клас Суперспорт, с невероятен баланс между мотор за писта и мотор за всеки ден. Сузуки са добавили и т.наречения 'S-DMS' mode превключвател, както при GSX-R1000 – който ви позволява да, добре де...аааа, и ние не сме много сигурни какви практически функции има. Както и да е, позицинирането на контактния ключ на 'on' , е достатъчна предпоставка, за да разберете, че това е един качествен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар