сряда, 10 март 2010 г.

2006-07 Yamaha YZF-R6

* 599cc Liquid cooled inline four 16V DOHC :
* Тегло мокър 192.5kg :
* Данни от Dyno мощност/ въртящ момент 104.01bhp@14,381rpm, 41.2lb ft@11,760rpm :

Чудя се дали Ямаха не са малко разочаровани от своята машина в клас 600. ОК, изглежда като милион долара и изглежда, че достига скорост от 250 км/ч. дори само докато седи на стойка. Но се оказа, че скоростомера, маркетингов трик, показва завишени данни, а и в роуд тестовете представянето му беше средна работа.

НО, покарайте го бързо на писта с много завои и изглежда всичко си идва на правилното място. Супер-оборотният мотор те кара да танцуваш през предавките, сякаш иска от теб да държиш оборотите над 9000. Цялото шаси се чуства добре и на място, и какво удоволствие е да пуснеш коляно от красивата му страница. Малката червено-бяла бъззбомба се гмурка по "уши" и си проправя смело път през супер дълги завои, с истинска прецизност.

За съжаление, горният кеф, означава, че е мотор, който не се справя добре в "истинския живот" - на пътя. И тук, както и при повечето високо целящи се машини, получавате повече, за сметка на по-голямо усилие и колкото повече се мъчите, толкова повече получавате. Перфектно за тези който са в 100% добра форма всеки ден...но истинско изпитание, ако сте почитател на по-леките приключения.

Окачването на Р6 е изключително твърдо и на път различен от "перфектния" се държи зле. Постоянното местене на лостчето за скоростите нагоре и надолу, с идеята да намерим малко въртящ момент, е изморително от един момент на татък. А и райдинг позицията на Р6...цялото ви тегло отива на китките - изморително. Докато стигнете серия от плавни и бързи завои, вече ви се иска да спрете...само за да се качите и отново да бъдете запленен от Р6.

В опитни ръце Р6 предлага сериозен перформънс на пистата, както и скорост на пътя. Но има и по-лесни, по заобиколни начини за достгане на този ефект, и като говорим за карането на мотор като цяло, определено вторите са и по-добри.

Няма коментари:

Публикуване на коментар