Обща информация:
* Honda CBR600RR :
* 599cc Liquid cooled inline four 16V DOHC :
* Мокро тегло 186kg :
* Данни от Dyno мощност к.с./въртящ момент 106.78bhp@13,745rpm, 44.5lb ft@11,136rpm :
RR стъпни на пазара през 2003 г. От 2005 г. серийно с обърната предница и радиални спирачки. През 2007 г., RR с нов двигател и дори още по-островат дизайн. Може би най-впечатляващият аспект от данните на новия CBR600RR, са 155-те кг. сухо тегло по спецификация. С такава маса, моторът се приближава изклюително до невероятната пистова Aprilia RS250. Щом говорим за супер-спорт, то по правило, по-леките мотори са по-добри от другите във всички аспекти. CBR600RR може да изглежда слабоват и с остър контур, но определено запазва спортен силует и стойка, както и твърдо окачване.
Хипер-компактният мотор се ускорява леко, със силен завършек в пика на оборотите. Новият CBR600RR обича високите обороти, но това не означава, че има мощност само в крайният диапазон. Двигателят харесва форсирането, звучейки добре и в никакъв случай пиково при високите обороти. Щом свикнете на отвъртането на оборотите на машината, всичко си идва по местата. За 600 цц. мощността е достатъчна за целия диапазон на оборотите, тъй че дори да ви се наложи, моторът ще ви издърпа задоволително и от ниски обороти. Системата за впръскване на горивото е впечатляваща, няма и следа от замислянето, което се чувства при старя модел.
Скоростната кутия, също е доста "мазна". Управляемостта на мотора е страхотна, скритият електронен демпфер е невъзможно да бъде усетен и по никакъв начин не разваля преживяването. Цялото шаси е добре сглобено, тесният бокс, удобната стойка, достатъчната мощ - комбинация която прави мотора изключително гъвкав. За разлика от повечето си съперници, в този клас, CBR-ът няма приплъзващ (слипер) съединител (слипер съединителят е така направен, че частично да освободи (слипне), когато задната гума на мотора се опитва да завърти двигателят по-бързо, отколкото би се въртял от подадената мощ) - но ние така и не ни усетихме липсата му.
В заключение, можем да кажем, че това е най-доброто от най-доброто за 2007 г. при 600 куб. мотори.
сряда, 10 март 2010 г.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар