сряда, 10 март 2010 г.
Ducati Multistrada 1200, 1200S
Дългоочакваният турер-ендуро-писта-нейкед байк от Дукати се появи на пазара. Първо мое впечатление страхотен дизайн и един тон високотехнологични решения.
Два модела Ducati Multistrada 1200 и 1200 S. 1200S е по-скъпарската версия, съответно с повече хайтек благинки. S-версията на 1200-ката, за разлика от чистата 1200-ка включва ABS, DES + Ohlins окачване.
Два варианта за версията 1200S: Sport и Touring:
Touring: по подразбиране има куфари, подгряващи ръкохватки и централна стойка
Sport: Елементи от карбон, заден малък калниг т.нар. хъгър
И сега екстрите в 1200S:
*Тракшън контрол DTS (Ducati Traction System)
*ABS
*подгряващи се ръкохватки
*революционни гуми Pirelli Scorpion Trail
*регулируемо окачване Ohlins
*DES (Ducati Electronic System,
*150 конски сили мотор 11 градуса)
*безключово запалване
*слипер съединител
*4 режима на каране Sport, Touring, Enduro, Urban
*регулируема слюда
*удължен сервизен интервал 15 000 (24 000 km) мили
*12V power outlet
1200/1200S - 189/192 кила сух, 20 литров резервоар
http://www.youtube.com/watch?v=kzd6Ai9aRAw
Повече за гумите Pirelli Scorpion Trail
Първите гуми с двоен състав за онроуд и оффроуд употреба. По-твърда централна част и специален дизайн на грайферите, специално направени за Мултистрадата.
Повече за различните стилове на каране:
Touring (Туринг)
Накратко 150 коня, но поднесени по по-плавен и по-лесен начин. Увеличена намеса на тракшън контрола, като за 1200S електронно регулируемото окачване се адаптира за по-голям комфорт на возенето.
Urban (Градско)
Мощност 100 кончета и още по-засилена намеса на тракшън контрола. При “S” версията окачването се настройва за градски условия (легнали полицай, малки разбити улички, канавки и тн.)
Enduro (Ендуро)
Мощност 100 коня, тракшън контрол избира режим офроуд подходящо ниво с по-малко намеса и възможност за премахване на ABS-ът. При “S” версията окачването се настройва автоматично на офроуд режим.
Sport (Спорт)
150 носещи адреналин расови италянски скудета, спортно-ориентиране на подаването на газ. Води до по-рязък отговор при навиване на ръчката. В “S” версията окачването се настройва автоматично в по-твърд, т.нар. перформънс режим. Мотор, готов за писта.
Goodbye BMW GS1200...дали?
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар