Всеизвестен е фактът, че конверсията от верига 530 към 520 и алуминиев заден пиньон води до повишаване на мощността. С колко точно обаче?
Реномираниата медиа superstreetbike.com решава да направи тест и да отговори на този въпрос.
Тестът е проведен в рамките на един ден, с разлика от 45 мин. на качванията на Dyno стенда, с цел по-висока точност. Тестовият мотоциклет е Kawasaki Z1000SX Ninja. Резултатите от 2-те замервания показват 1,5 к.с. и 1.9 Нм повече в за по-леката верига и пиньон. Освен това предимство, афтърмаркет веригата и пиньона тежат с 800 грама по-малко, което допълнително олекотява мотоциклета.
В реалният свят, на улицата, такъв ъпгрейд едва ли има смисъл и надали ще бъде усетен, но на пистата, в състезателен режим, всяко предимство се усеща и е добре дошло!
Няма коментари:
Публикуване на коментар