вторник, 5 април 2011 г.
Aprilia RSV4 Factory
Господството на Aprilia на световния Superbike шампионат доведе до специалното издание на мотоциклет, който вече постави нови стандарти в класа на пистовите мотори: Aprilia RSV4 Factory APRC Special Edition.
Ултра усъвършенствано електронно управление: APRC оборудването позволява на водача свободно да настройва всеки един параметър на работата и управлението на мотора точно така, както желае.
Racing наследство
Създаден с едничката цел да бъде просто най-добрият на пистата и на пътя, от създаването си, Aprilia RSV4 удиви света с вида , технологията и изпълнението си. Първият 65° V-4 двигател на спортен мотоциклет, шаси достойно за 250 GP, Ride By Wire избираеми програми за управление на двигателя: всичко това е осъществено в Aprilia RSV4. Върховна и уникална архитектура и спесификация, отлична способност за управление доведена до следващото ниво с подписана от Aprilia.
RSV4 Factory APRC Special Edition е важно събитие в историята на супер спортните мотоциклети. Всичкият състезателен опит и индикации придобити по време на успешния сезон 2010 на световния шампион Max Biaggi бяха доведени заедно до мотоциклет, който поставя нов стандарт за бъдещо развитие на пистовите мотоциклети.
Уникален настройваем тракшън контрол способен за самонастройване към различни видове гуми, контрол при каране на задно колело, контрол на старта, бързо превключване: това са новите характеристики на RSV4 Factory APRC SE, които вдигат летвата още по-нагоре.
Технологичното превъзходство на Aprilia, означава, че всеки аспект от системата за електронно управление за RSV4 Factory SBK, с което Max Biaggi доминираше на световния шампионат за супер мотоциклети през 2010, би могъл да бъде развит в къщи. В резултат на иновативното ноу-хау развито на схемата на тясно сътрудничество между екипа, състезателният и производственият отдели, трансферът на технологии от пистата до производството бяха практически непрекъснати. Така хората от Aprilia бяха способни да направят най-бързия, най-ефективния мотоциклет на пистата, мотоциклет чиято единствена цел е да направи най-бързата обиколка.
Новите технически характеристики приложени в Aprilia RSV4 Factory APRC SE в детайли:
APRC Aprilia Performance Ride Control, пакетът за електронно управление включва:
• ATC: Aprilia Traction Control автоматично се настройва към различни типове гуми, с 8 опции удобно избираеми при състезание от лост на лявата ръкохватка без необходимост от спиране;
• AWC: Aprilia Wheelie Control (Контрол при каране на задно колело) с три настройки;
• ALC: Aprilia Launch Control (Контрол на старта), за употреба само на писта, с 3 настройки;
• AQS: Aprilia Quick Shift (Бързо превключвана на скоростите), за ултра-бързо превключване без връщане на гаста или използване на съединителя.
Двоен дисплей на инструменталния панел: ROAD (Шосеен) и RACE (Състезателен);
Нов ауспух, който е по-лек и подобрен за повече мощност;
Оптимизирани предавателни съотношения на скоростната кутия за изпълнение до краен предел;
Подобрено смазване на двигателя;
Нова, изключителна 200/55 задна гума с двойна бленда.
Отличителните белези на RSV4 Factory APRC SE:
• стандартно оборудван с APRC
• Горивна система с променлива дължина на всмукателните проводи
• Усъвършенствано управление на изпускателните клапани
• 3-степенно настройвамо шаси
• Öhlins напълно настройваема предна вилка
• Öhlins напълно настройваем амортисьор
• Öhlins настройваем кормилен регулатор
• Алуминиеви ляти джанти
• Карбонови части
• Специален трицветен дизайн
Кратки спесификации на двигателя Aprilia 65° V4:
Обем на двигателя: 999.6 см3
Разположение: 65° V4
Конструкция на двигателя: моноблок с интегрирани цилиндри
Разпределителна система: 4 клапана на цилиндър (Титан и Наймоник) оперираща директно чрез разпределителен вал управляван от смесена система - верижна и зъбни предавки.
Горивна система: Електронно впръскване с 2 инжектора на цилиндър и интегрирана независима Ride by Wire система за всеки инжектор. Три избираеми програми от ръкохватката.
Антивибрационeн вал
Компресия: 13:1
Предаветелна кутия: 6-степенна, касетъчна с директен контрол
Съединител: Многодисков мокър съединител с механична приплъзваща система
Електронно управление: Magneti Marelli електронен контролер управляващ запалване, впръскване и системата Ride by Wire
Система APRC за динамичен контрол
Мотоциклетът притежава уникално шаси и окачване, което го прави най-бързия в света „готов за състезание” V4 супербайк. В стремежа си за усъвършенстване на конструкцията и доближаване до вкусовете на мотоциклетистите, или характеристиките на пистата, Aprilia RSV4 Factory осигурява комбинация от опции, които са почти безгранични.
Със своето оцветяване, базирано на бойните цветове на Aprilia (червено и черно), с безпогрешния състезателен характер и подчертания италиански трикольор, RSV4 Factory APRC SE е повече от изключителен и емоционално наситен от триумфалната победа на Aprilia на световния шампионат за Супер Байкове през 2010 г.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
tova e moa motor super e iskam go ta dori i za malko nomer1 baik obi4am go.tonko boi
ОтговорИзтриване