вторник, 12 ноември 2013 г.
MotoGP сезон 2014
През 2014 г. Алейш Еспаргаро ще прави компания на Колин Едуардс в FTR. Отборът ще вземе под наем двигател и електроника от Yamaha. За разлика от Хонда, Ямаха не продават цели мотори, доволни са от комбинацията 4 мотора (2 на Ямаха и 2 на сателитния Тех3). Двигателят ще е базиран на протитипа М1, а не на тунингован Р1. Според Ямаха би излезнало много по-скъпо да разработват тунинг за Р1 двигател, така че да отговори и надвиши CRT стандартите. Към този двигател и електроника FTR ще изработи шаси. Очаква се този пакет да е по-близо до прототипите и по-конкурентен от сегашните CRT.
ASPAR Power Electronics стават Aspar Honda, като купуват 2 хонди RC213V (по около 1 000 000 евро на машина на сезон).
Ще ги карат Хироши Аояма и Ники Хейдън. Тези хонди няма да са 1:1 с тези на Маркез и Педроса, а ще са БАЗИРАНИ на тях
т.е. като при Баутиста и Брадъл Хондата.
Компания на Баутиста в Go&FUn Хонда през 2014 ще му прави Скот Рединг от Мото2
Шампионът от Мото2, Пол Еспаргаро ще кара с Брадли Смит в Ямаха Тех3.
Шеф на екипа на Роси става Силвано Галбусера.Той и преди е работил в Ямаха, като за кратко е шеф на екипа на Марко Меландри в БМВ. Сега с освобождаването на Меландри и Чаз Дейвис от тима на БМВ, Галбусера се завръща в Ямаха (самият Меландри минава от БМВ в Априлиа, като съотборник на Гуинтоли, а Чаз Дейвис в Дукати ще прави компания на Жулиано) -
Ранди Де Пуние ще се фокусира върху това да тества за Сузуки, които се връщат в МотоГП през сезон 2015.
Юджийн Лавърти, който го спрягаха, че ще кара Сузукито, пък най-вероятно щял да кара за Pramac Ducati през 2014 г. (непотвърдено).
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар