С този модел Хонда изоставя традициите си да прави лесни за каране-удобни мотори и решава да отговори на очакванията на по-спортно настроените си фенове. Само погледнете 600 RR, минималистичен дизайн, изгърбена стойка, слаба ветрозащита, крещящ 600 куб. агрегат, изпускателна система под задника ви, екстремна седалка за пасажера. След няколко часа езда на 600 RR всичко започва да те боли и си схванат – ето това се казва истински спортист.
Първото впечатление, когато поставиш този мотор до конкурентни 600 кубикови машини е, че изглежда малък. Хонда са направили всичко възможно за да изкарат най-леката 600 кубикова машина на пазра-поздравления!
Второто впечатление идва когато подкарате машината. Отговорът при навиване на ръчката на газта е мигновен, скоростите влизат лесно, машината се усеща лека и повратлива. Въртящият момент започва от ниски обороти, за разлика от прекия конкурент Yamaha YZF-R6 и продължава чак до края при 15 000 об.мин., без драма, без лаг. Хонда твърдят, че двигателят развива 117 к.с., които са достатъчни за да изтрелят машината с над 250 км/ч.
600 RR е учудващо лесен за градско каране, но истината излиза наяве, когато подкарате извън града и навиете ръчката на газта. Моторът се държи превъзходно на пътя, окачването поема неравностите и въпреки че се усеща твърдо при стандартна настройка, регулируемите амортисьори ви позволяват да си поиграете с настройките и да си осигурите една идея по-комфортна езда.
Мощността и доброто окачване на мотора позволяват висока скорост в завоите, но какво е високата скорост без добри спирачки? Е, 600 RR през 2003 г. разполага с едни от най-добрите. Всъщност 600 RR има същата настройка на спирачната система като при VTR1000SP2.
Въпреки спортните си претенции, 600 RR разполага и с някои практически плюсове, като например: добри огледала за задно виждане, удобна седалка, прегледност на скоростомер и километраж. Качеството на изработка е превъзходно, едно ниво над конкуренцията.
Хондата, в тази си разновидност (през 2007 г. се появява новия 600 RR), се произвежда в периода 2003-2006 г., като през 2005 г. RR-ът получава фейслифт, нова „обърната“ предница, нови спирачки с радиални 4-бутални апарати, нова рамка, нова задна вилка и нов заден амортисьор. Подобрена е и мощността в средните обороти, добавена е нова изпускателна система. Всички подобрения са гарнирани и с по-ниско тегло – 10 кг. (мокър) и 4 кг. (сух) по-малко от предния модел.
600 RR на старо е един много добър избор, но трябва да се внимава, тъй като често се виждат обявви за модела от 2003-04 г., да се продава като за 2005 г. Лесно можете да познете двата мотора по обърната предница и разликите в спойлерите на яйцето. На тези, които могат да заделят малко повече пари препоръчвам модела след 2005 г., определено си заслужава разликата в цената. Много от проблемите на стария модел са изчистени, а подобренията хич не са за пренебрегване. За съжаление ездачи с височина над 180 см. няма да се чувстват много комфортно на машината, поради минималистичните размери. Също така вземете под внимание фактър, че голяма част от тези машини са видяли много трак дни, особено екземпляри внесен от САЩ. Други фенове на RR-ът са стънтерите, които избират машината заради ниското тегло и приличните ниски и средни.
Ако това е моторът, който сте си избрали, то пазарлъкът за поучукан RR стартира от малко над 5000 лв., но за запазени екземпляри след 2005 г. ще трябва да се бръкнете с около 7-8000 лв.
В крайна сметка, който обича спортните мотори и държи на качеството на изработка на машината няма да сбърка ако се спре на Honda CBR 600 RR.
Любимият ми мотор е Хонда CBR 600RR ,все пак си е Хонда.Макар и R6-ка да му е сериозна конкуренция.
ОтговорИзтриванеПоздрави за добрата статия
Имам един въпрос за по високите ездачи кои мотор се препоръчва от 600 пистови ?
ОтговорИзтриване